Često postavljana pitanja
Što je korisnički račun?
Korisnički je račun jedinstveni račun registriranog korisnika na kojem se bilježe sve tvoje financijske transakcije (uplata novčanih sredstava, isplata dobitaka...). Pregled tvog korisničkog računa dostupan ti je u svakom trenutku.
Zaboravio sam korisničko ime!
Ako si zaboravio svoje korisničko ime, molimo obrati nam se na [email protected].
Zaboravio sam lozinku!
Svoju lozinku možeš ponovno postaviti klikom na tipku "Prijava" na naslovnici i potom na "Zaboravio sam lozinku". Pošalji svoje korisničko ime i primit ćeš e-mail s linkom za ponovno postavljanje lozinke.
Također možeš kontaktirati našu Live podršku, koja će ti ručno poslati sistemski e-mail s novom privremenom lozinkom.
Mogu li promijeniti svoju lozinku?
Svoju lozinku možeš promijeniti u svakom trenutku pod "Promijeni lozinku" u korisničkom računu. Ispuni podatke i spremi promjene.
Lozinku treba biti teško pogoditi i potrebno ju je povremeno mijenjati. Također, nemoj otkrivati svoje podatke za prijavu drugim osobama.
Mogu li promijeniti svoje korisničko ime?
Promjena korisničkog imena nije moguća. Nakon uspješne registracije moraš nastaviti upotrebljavati taj račun.
Zašto je korisnički račun blokiran?
Tvoj račun je blokiran jer si tri ili više puta pogrešno upisao svoju lozinku i/ili korisničko ime. Kontaktiraj našu Live podršku za odblokiranje svog računa ili sačekaj 15 minuta, kad će tvoj račun biti automatski otključan.
Moram li igrati redovito kako bi moj korisnički račun ostao aktivan?
Tvoj korisnički račun ostaje aktivan sve dok ga sam ne zatvoriš. Ako ni jedna transakcija nije zabilježena na tvom računu u razdoblju dužem od 365 dana, sva sredstva s tvog računa isplaćuju se na tekući račun naveden s ostalim osobnim podacima.
Što je aktivacija korisničkog računa?
Aktivacijom korisničkog računa dobivaš pristup svim mogućnostima za registrirane korisnike i internetskom klađenju.
Uz podatke navedene pri registraciji potrebno je proći proces verifikacije računa u samom blagajniku nakon prijave. Samo punoljetne osobe mogu aktivirati korisnički račun. Aktivacijom korisničkog računa prihvaćaš sva postojeća Pravila igre na sreću klađenje i Uvjete korištenja, kao i njihove moguće izmjene i dopune.
Osobni podaci
Molimo unesi svoje osobne podatke te pripazi na točan unos. Ako u imenu i/ili prezimenu imaš dijakritičke znakove (ć,đ,š,ž) unesi ih u izvornom obliku. Po unosu osobnih podataka potrebno je unijeti sigurnosni kod i prihvatiti Opća pravila sudjelovanja. Osobni podaci bit će dodatno provjereni pri drugom koraku verifikacije računa, nakon prijave na račun.
Kontakt podaci
Molimo upiši željeno korisničko ime i lozinku. Lozinka se mora sastojati od minimalno 8 do maksimalno 15 znakova, a mora biti sastavljena od znakova u kojoj je osim slova barem jedan broj ili obratno. Prilikom upisa tvoje e-mail adrese molimo da obratiš pozornost na točnost podataka jer se po završetku procesa registracije na istu automatski šalje poruka kojom se potvrđuje i završava proces registracije.
Mogući problemi kod registracije korisničkog računa
Ako imaš probleme kod registracije računa prvo provjeri jesu li svi upisani podaci točni. Posebno budi oprezan kad unosiš ime i prezime, ne zaboravi dodati kvačice na slova koja to trebaju. Također pazi da upišeš pravi datum rođenja. Uvijek provjeri svoj OIB. Ako ne znaš svoj OIB broj, to možeš provjeriti ovdje: Osobni identifikacijski broj
Ako poslije toga još uvijek se ne možeš registrirati, pazi da kad upisuješ tvoj IBAN broj ne zaboraviš dodati ispred broja »HR«, ali bez razmaka (npr: HR1210010051863000160).
Također pokušaj upisati ime i prezime s velikim slovima, ili da uneseš u polje kod Kod Kupona »1111«.
Na koji način mogu verificirati svoj račun?
Verifikacija računa vrši se nakon uspješne prijave u samom blagajniku pod karticom “Verifikacija računa”. Kako bi Vaš račun bio uspješno verificiran, potrebno je učitati osobni dokument (putovnica ili osobna iskaznica) te proći elektronsku provjeru identiteta.
Kako mogu poslati dokumente?
Ukoliko je riječ o verifikaciji računa, vlastiti osobni dokument je potrebno učitati kroz blagajnik u kartici “Verifikacija računa”.
Ako je od Vas zatražen bilo koji drugi dokument, možete ga učitati u donjem desnom kutu naše stranice klikom na opciju “Učitajte dokumente”.
Zašto moram verificirati svoj račun?
Kako bismo zadovoljili propise vezano uz online igranje obvezni smo verificirati tvoj identitet i dob kako bismo spriječili igranje maloljetnika.
Tko će imati pristup mojim dokumentima?
Koristimo vrlo strog sustav kontrole kako bismo osigurali da samo oni zaposlenici koji rade na verifikaciji tvojih dokumenata imaju pristup podacima.
Zatvaranje i ponovo otvaranje
U svakom trenutku možeš, bez navođenja razloga, podnijeti zahtjev za zatvaranje svog računa tako da ispuniš zahtjev preko Obrazac za samoisključenje. Potpisani zahtjev za zatvaranje računa podnosi se s tvoje adrese e-pošte koju si koristio pri registraciji na našu adresu e-pošte: [email protected]. Sukladno zakonskim obvezama si dužan potvrditi svoj zahtjev u roku od naredna tri dana.
Period pauze
Ako kod sebe primjećuješ problematično ponašanje ili smatraš da postoji rizik od razvijanja ovisnosti, posjeti stranicu za samoisključenje na svom računu. Imaš dvije mogućnosti:
● Možeš svoj račun blokirati za 24 sata ili
● Možeš svoj račun zamrznuti za 1 mjesec.
Tvoj račun će se automatski aktivirati nakon isteka tog perioda.
Što se dogodi ako želim ponovo otvoriti račun nakon što sam ga zatvorio?
Jednom zatvoreni račun može se ponovo otvoriti. Sve što moraš napraviti je da kontaktiraš našu Live podršku i zatražiš ponovo otvaranje računa, uz obvezno navođenje svog korisničkog imena i e-maila.
Kako uplaćujem sredstva na svoj korisnički račun?
Novčana sredstva mogu se uplatiti u bilo kojoj banci ili pošti univerzalnim nalogom, odnosno općom uplatnicom, internetskim bankarstvom, na web-mjestu karticama MasterCard, Maestro ili Visa, Skrill računom, Paysafecard-om, Arena Casino bonom, u poslovnici, Abon-om te putem Aircash-a.
Uplata izvršena internetskim bankarstvom ili univerzalnim nalogom za plaćanje u banci ili pošti vidljiva je na računu sljedeći radni dan.
Uplate izvršene s karticom na web-mjestu, Skrill računom, PaysafeCard-om, Arena Casino bonom, u poslovnici, Abon-om i Aircash-om vidljive su odmah na korisničkom računu i raspoložive za igranje.
Ako uplaćena sredstva nisu vidljiva na korisničkom računu kako je prethodno navedeno, molimo obrati nam se na [email protected].
Koliki je iznos minimalne uplate?
Iznos minimalne uplate ovisi o metodi uplate. Ukoliko klikneš na "Uplata" i odabereš željenu metodu uplate, ispod će pojaviti minimalni i maksimalni iznos uplate za taj način uplate.
Što je Paysafecard i gdje ga mogu kupiti?
PaysafeCard je vodeća kartica za pretplaćeno plaćanje putem interneta. PaysafeCard karticom možeš lako i sigurno kupovati na internetu - pritom ne moraš otkriti svoje osobne podatke.
PaysafeCard možeš kupiti u kioscima, supermarketima ili benzinskim stanicama. Svoju najbližu lokaciju možeš naći na: PaysafeCard
Za uplatu s PaysafeCard prati sljedeće korake:
● Prijavi se na svoj račun.
● Idi na "Uplata".
● Tada ćeš vidjeti logotip Paysafecard, a za odabir mogućnosti uplate samo klikni ikonu.
● Unesi iznos uplate i kliknite "Uplati".
● Bit ćeš preusmjeren na Paysafecard.
● Unesi 16-znamenkasti broj kartice i pin broj (koji se nalazi na poleđini kartice) i potvrdi.
● Zatim će se prikazati pojedinosti za potvrdu.
● Klikni "U redu" - prikazat će se poruka "Potvrda o uspješnom pologu".
Što je Skrill i kako uplaćujem sredstva pomoću Skrill računa?
Skrill omogućuje korisniku koji ima važeću adresu e-pošte da na siguran i ekonomski isplativ način prima mrežna plaćanja u stvarnom vremenu. Skrill možeš koristiti za slanje novca elektronskom poštom sa svoje kreditne kartice ili bankovnog računa, kupovinu putem interneta i prikupljanje novca putem e-pošte.
Za uplatu putem postojećeg Skrill računa, slijedi dolje navedene korake:
● Prijavi se na svoj račun.
● Idi na "Uplata".
● Tada ćeš vidjeti logotip Skrill, a za odabir mogućnosti uplate samo klikni ikonu.
● Unesi adresu e-poštu svog Skrill računa i iznos uplate i klikni"Uplati".
● Usmjerit će te se web-mjesto Skrill gdje će se od tebe zatražiti unos tvoje Skrill adrese e-pošte i lozinke za prijavu.
● Dovrši transakciju na Skrill web mjestu.
Svoj Skrill račun možeš puniti putem kreditne/debitne kartice, mrežnog bankovnog prijenosa, direktnog bankarstva, putem čeka ili s PaysafeCard-om.
Što je 3D sigurnosni kod i kako ga aktivirati?
3-D Secure ili sigurnosni kod je globalni standard za provjeru autentičnosti kupaca u sustavu sigurnih internetskih transakcija. Globalni platni sustavi MasterCard i Visa razvili su vlastite programe sigurnosne kupovine na internetu bazirane na 3-D Secure modelu, MasterCard Secure Code i Verified by Visa.
Three Domain Secure (3-D Secure) program razvijen je kako bi se svakom korisniku kartice omogućilo da prilikom kupnje na internetu potvrdi autentičnost svom izdavatelju kartice, čime potvrđuje da sudjeluje u procesu kupnje i plaćanja na internetu, dok istovremeno internetskim trgovcima daje poboljšanu garanciju plaćanja koja im je potrebna kako bi proširili svoje poslovanje i pružili uslugu svojim kupcima bilo gdje na svijetu. Na taj način se smanji vjerojatnost zloupotrebe kartica na internetu.
Ako nemaš još aktiviran 3D sigurnosni kod, kontaktiraj svoju banku i zatraži 3D aktivaciju svoje kartice. Neki izdavatelji mogu tražiti postavljanje osobne lozinke koju ćeš znati samo ti, dok drugi nude listu jednokratnih lozinki koje možeš dodavati kod svakog korištenje svoje kartice na internetu. Sigurnosni kod ćeš dobiti ili po tokenu ili po sms-u na tvoj mobilni broj.
Za uplatu s karticom prati sljedeće korake:
● Prijavi se na svoj račun.
● Idi na "Uplata".
● Tada ćeš vidjeti logotip Corvus Pay-a i Vise, MasterCarda i Maestra, a za odabir mogućnosti uplate samo klikni ikonu.
● Unesi iznos uplate i klikni "Uplati".
● Sustav će te pitati ako si siguran da želiš nastaviti s depozitom.
● Kad klikneš na "U redu", bit ćeš preusmjeren na stranicu od Corvus Pay-a, gdje će zatražiti unos podataka o kartici.
● Kad klikneš na "Plati", bit ćeš preusmjeren na stranicu gdje slijedi postupak 3D sigurne identifikacije.
Što je opća uplatnica?
Opća uplatnica je izravna transakcije izmeðu dvije banke. Ako tvoja banka podržava online bankarstvo, možeš uplatiti depozit izravno sa svog računala, inače moraš posjetiti svoju lokalnu poslovnicu i dogovoriti transakciju na licu mjesta. Kako bi izvršio bankovni prijenos, prebaci sredstva na naš bankovni račun.
Za slanje bankovnim prijenosom prati sljedeće korake:
- Prijavi se na svoj račun.
- Idi na "Uplata".
- Tada ćeš vidjeti logotip za Opću uplatnicu, a za odabir mogućnosti uplate samo klikni ikonu.
- Na sljedećem zaslonu vidjet ćeš informacije o primatelju, sve ove informacije dostavi svojoj banci.
- Nemoj zaboraviti navesti svoje korisničko ime kao Opis plaćanja.
Što je Arena Casino bon?
Arena Casino Bon je bon za pretplaćeno plaćanje putem interneta. Arena Casino Bonom možeš lako i sigurno kupovati na internetu - pritom ne moraš otkriti svoje osobne podatke.
Arena Casino Bon može se kupiti na svim prodajnim mjestima NTL, Tisak, iNovine, Petrol i Crodux diljem Hrvatske.
Za slanje bankovnim prijenosom prati sljedeće korake:
● Prijavi se na svoj račun.
● Idi na "Uplata".
● Tada ćeš vidjeti logotip za Arena Casino Bon, a za odabir mogućnosti uplate samo klikni ikonu.
● Upiši serijski i aktivacijski kod bona.
● Klikni na "Uplati".
Što je A-bon?
A-bon je papirnati vaučer kojeg izdaje Aircash. Služi za plaćanja na internetu. A-bon možeš kupiti na svim benzinskim postajama, na svim kioscima i na još mnogo drugih lokacija diljem Hrvatske. Kupnjom A-bona dobit ćeš papirnati vaučer sa 16 znamenkastim brojem bona.
Za uplatu s A bonom prati sljedeće korake:
● Prijavi se na svoj račun.
● Idi na "Uplata".
● Tada ćeš vidjeti logotip A bon, a za odabir mogućnosti uplate samo klikni ikonu.
● Ukucaj 16 znamenkasti kod sa bona i prihvati uvjete korištenja bona
● Uplata će odmah biti vidljiva na tvom korisničkom računu.
Što je Aircash?
Aircash je internetni novčanik koji se koristi za prijenos novca između Aircash korisnika i partnerskih internetskih stranica (online casina, lutrije, itd.). Sama uplata novca na Novčanik vrši se bez ikakve naknade gotovinom na svim Aircash prodajnim mjestima diljem Hrvatske ili samo jednim klikom putem kreditnih i debitnih Visa, Maestro i Mastercard kartica iz Hrvatske i inozemstva .
Za izvršenje uplate putem postojećeg Aircash računa, slijedi dolje navedene korake:
● Prijavi se na svoj Arena račun.
● Idi na "Uplata".
● Odaberi logotip Aircash, a za odabir mogućnosti uplate samo klikni ikonu.
● Unesi svoj broj mobitela i iznos koji želiš uplatiti.
● Usmjerit će te na Aircash web-mjesto i dobit ćeš notifikaciju na koju je potrebno kliknuti i potvrditi uplatu na svoj Arena Casino račun.
Na Arena Casino račun možeš uplatiti i direktno preko Aircash aplikacije:
● Odaberi Usluge i odaberi iz ponuđene liste Arena Casino.
● Unesi iznos uplate i jedinstveni identifikator svog Arena računa: OIB ili korisničko ime.
● Klikni uplati.
Lokacije poslovnica
Lokacije svih naših poslovnica možeš pronaći na sljedećoj poveznici:
Na koji način isplaćujem sredstva sa svog računa?
Prijavi se na svoj račun i odaberi "Isplata". Imaš četiri mogućnosti isplate: na bankovni račun, Aircash račun, u poslovnici, na Skrill račun ili na Paysafe račun. Ako si uplatio sredstva na svoj račun s karticom, Arena Bon-om ili preko bankovnog prijenosa onda možeš izabrati isplatu na bankovni račun ili Aircash. Ali ako si uplatio sa Skrillom ili Paysafe-om, onda možeš i isplatiti na svoj Skrill, odnosno Paysafe račun.
Odaberi način koji želiš koristiti i slijedi navedene upute.
Postoje li neka ograničenja prije nego što mogu izvršiti isplatu?
Ako si dobio gratis ili bonus novac na svoj račun, prvo moraš zadovoljiti bilo koje uvjete bonusa u ponudi i/ili uvjete i odredbe stranice. Ako ne zadovoljiš te uvjete, nećeš moći isplatiti bilo koja sredstva do zadovoljenja uvjeta bonusa. Svaki uplaćeni iznos potrebno je barem jednom preigrati, sukladno zakonu. Također, u slučaju da tvoj račun nije verificiran, isplata neće biti moguća.
Mogu li izmijeniti/otkazati svoju isplatu nakon zahtjeva za istu?
Ovisno o statusu tvoje isplate, moći ćeš ili nećeš moći izmijeniti ili otkazati isplatu prije no što ona bude odobrena/obrađena. To možeš provjeriti u svom računu pod "Isplate na čekanju", gdje možeš vidjeti je li isplata još u obradi - ako je, možeš otkazati cijelu ili dio isplate i novac automatski prebaciti na svoj račun.
Koliko nakon zahtjeva za isplatom ću primiti svoj novac?
To ovisi o načinu isplate koji je odabran. Inače prijenos sredstava može potrajati do 4 radna dana, ali uvijek pokušamo sve zahtjeve za isplate obraditi u roku od 24 sata.
Isplata na temelju podnesenog zahtjeva izvršava se prvoga sljedećeg radnog dana.
Prvu isplatu putem Aircash-a moramo provjeriti i obraditi. Nakon toga su sljedeće Aircash isplate automatski obrađene.
Koliki je iznos minimalne isplate?
Najmanji iznos za isplatu ovisi o metodi isplate. Klikni na "Uplata" i zatim na tri crtice lijevo te odaberi "Isplata". Kada klikneš na željenu metodu (način) isplate, ispod će se pojaviti minimalni i maksimalni iznos isplate.
Koliki je maksimalan iznos jednog zahtjeva za isplatu?
Maksimalni iznos za isplatu ovisi o metodi isplate. Klikni na "Uplata" i zatim na tri crtice lijevo te odaberi "Isplata". Kada klikneš na željenu metodu (način) isplate, ispod će se pojaviti minimalni i maksimalni iznos isplate. Ne zaboravi da je putem Aircash-a moguće isplatiti 4.645,00 € u 7 dana.
Na koji način mogu provjeriti status svoje isplate?
Prijavi se na svoj račun i potom klikni na "Isplate na čekanju" za provjeru statusa svake isplate.
Kako isplatiti u poslovnici?
Prijavi se na svoj račun i odaberi “Isplata”. Nakon toga klikni na “Poslovnica” kao način isplate i odaberi lokaciju poslovnice gdje želiš isplatiti svoja sredstva. Upiši iznos isplate I klikni “Isplata”.
Nakon što je zahtjev za isplatu uspješno kreiran potrebno je pričekati da obradimo tvoju isplatu i pošaljemo ti PIN kod.
Bez PIN koda nije moguće preuzeti isplatu. Za podizanje novca na lokaciji koju si prije toga odabrao prilikom stvaranja zahtjeva za isplatu, potreban ti je osobni dokument, tvoje korisničko ime te PIN kod kojeg ćeš dobiti putem e-maila.
Da li postoje određeni uvjeti koje je potrebno ispuniti kako bi se unovčio bonus?
Da, bonus je potrebno odigrati minimalno 30 x prije nego što možeš napraviti zahtjev za isplatu. Također uvjete za bonus moguće je ispuniti samo igrom na automatima.
Saldo koji je vezan za bonus i dobici koji su ostvareni pomoću bonusa dobrodošlice mogu se isplatiti tek onda kada je iznos bonusa odigran minimalno 30 x.
Zašto ne mogu igrati Video Poker, Blackjack i Rulet?
Dok je bonus aktivan nažalost ne možeš igrati igre kao što su Video Poker, Blackjack i Rulet, jer je uvjete za bonus moguće ispuniti samo igrom na automatima. Te igre ćeš moći igrati kad preigraš bonus barem 30x i bonus ne bude više aktivan.
Gdje mogu vidjeti koliko sam do sada već preigrao/odigrao?
Koliko je do sada preigrano možeš vidjeti ako otvoriš blagajnik te karticu “Moj račun” pa “Povijest bonusa”. Kod svakog bonusa vidljivo je je li još uvijek aktivan, koliko ste već uložili i koliko je još potrebno odigrati kako biste mogli isplatiti dobitke.
Kako mogu pretvoriti bodove u novac?
Sakupljene Arena Casino bodove možeš pretvoriti jednim klikom u novac, ako odeš u svoj, u kategoriju Bodovi za vjernost i klikneš na "Pretvori".